Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Έλα να πάμε μια βόλτα απόψε



Έλα να πάμε μια βόλτα απόψε. Δεν με νοιάζει που. Θέλω απλώς να ειμαστε μαζί.
Πάρε το αμάξι και πάμε. Δεν θέλω ούτε να μιλάμε. Θέλω να σε κοιτάζω. Να σε παρατηρώ και να χάνομαι στις σκέψεις μου. Να σε κοιτάζω και να χαμογελάω σαν χαζή. Και εσυ να μου ρίχνεις κλέφτες ματιές και να αναρωτιέσαι τι σκέφτομαι. Μην ανησυχείς που δεν μιλάω, δεν ειναι τιποτα κακό. Όσα σκέφτομαι ειναι τα πιο όμορφα πράγματα που έχω νιώσει. Για αυτο χαμογελάω ετσι.

Άνοιξε το παράθυρο, θέλω να ανεμίζουν τα μαλλιά μου, οπως φτερουγίζει το μυαλό μου. Άνοιξε το ραδιόφωνο και βάλε από εκείνα τα τραγούδια που μιλάνε για ευτυχία και έρωτα. Έρωτα. Έρωτας ειναι το χαμόγελο σου. Και το βλέμμα σου που λάμπει. Και τα μουτράκια σου που κοκκινίζουν.   Έρωτας εισαι όταν μου τραγουδάς. Τόσα συναισθήματα σε λίγες μόνο εικόνες. Σκέψου τι γίνεται όταν αγγίζω όλα όσα παρατηρώ. Όταν αγγίζω το πρόσωπό σου, όταν φιλάω το χαμόγελο σου. Όταν με αγκαλιάζεις. Αλλά τωρα δεν θα μιλήσω για αυτά.

Μιλά μου. Μ' αρεσει να σ' ακούω. Με ηρεμεί η φωνή σου. Ακόμα και η ανάσα σου. Όταν συγχρονίζονται οι αναπνοές μας και γίνονται ενα. Μ' αρεσει και το γέλιο σου. Σαν γάργαρο νερό. Σου λέω συνεχεια βλακείες για να σε ακούω να γελάς. Εισαι τόσο όμορφος όταν μου γελάς. Γελάς και σε ερωτεύομαι. Γαμωτο. Δεν μπορώ να το ελέγξω. Αλλά μ' αρεσει. Δεν προσπαθώ να το ελέγξω. Αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο. Τον αφήνω και πέφτω.

Έλα να πάμε μια βόλτα απόψε. Δεν με νοιάζει που. Θέλω απλώς να ειμαστε μαζί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου