Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Όταν κλείνει ένας κύκλος της ζωής ανοίγει ένας καινούριος



Τελευταία μέρα του καλοκαιριού. Ένα κλειδί λιγότερο στα μπρελόκ μου, δυο μπλούζες λιγότερες στην γκαρνταρόμπα μου, 40 ώρες την εβδομάδα περισσότερος ελεύθερος χρόνος, λιγότερα λεφτά στον λογαριασμό μου (καλά αυτό δεν πειράζει). Μόλις άφησα την πρώτη μόνιμη δουλειά μου.

Πριν δυο χρόνια τέτοιες μέρες έψαχνα απεγνωσμένα να βρω μια δουλειά, μήπως και μπορέσω να μείνω εδώ που σπουδάζω, μήπως και καταφέρω να σταθώ στα πόδια μου και δεν αναγκαστώ να τα παρατήσω. Έστελνα βιογραφικά παντού, καμία απάντηση όμως. Μέχρι που μια μέρα μου ήρθε μια απάντηση: "Αγαπητή κυρία η θέση έχει καλυφθεί, θα κρατήσουμε το βιογραφικό σας για ενδεχόμενη κενή θέση στο μέλλον." Εντάξει, τουλάχιστον απάντησε ο ένας στους 50, κάτι είναι και αυτό, από το τίποτα. Μετά από λίγες μέρες έγινε αυτό που δεν το περίμενα. Ο ίδιος άνθρωπος με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει αν ενδιαφέρομαι ακόμη! Και κάπως έτσι έπιασα την πρώτη μου δουλειά.

Δυο χρόνια εκεί γνώρισα πολλούς ανθρώπους, όλων των ειδών θα έλεγα. Κάποιοι θα μου λείψουν, κάποιοι οχι. Αναμενόμενο. Έμαθα πολλά πράγματα εκεί. Έμαθα να κάνω καφέ -και να πίνω- έμαθα να φτάνω πάντα στην ώρα μου και να μην στήνω κόσμο (η κολλητή μου ευγνωμονεί αυτή τη δουλειά), έμαθα να λέω καλημέρα, ευχαριστώ, παρακαλώ και να τα εννοώ, έμαθα να τα εκτιμώ όταν μου τα λένε, έμαθα να χαμογελάω ακόμη και αν κάτι πάει στραβά, έμαθα οτι αφεντικό έχουν μόνο οι σκύλοι και οτι μια καλή συνεργασία στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την ειλικρίνεια. Επίσης έμαθα να φεύγω από κάπου αν ξέρω οτι κλείνουν σύντομα (αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις) και να αφήνω και tips. Πέρασα όμορφα, ήμουν τυχερή, συνεργάστηκα με καλούς ανθρώπους τους οποίους τους εκτιμώ βαθιά και είναι και αυτοί που θα μου λείψουν άλλωστε. Ανάμεικτα συναισθήματα. Χαρά και αισιοδοξία για το μέλλον από την μια και συγκίνηση από την άλλη.

Αύριο είναι η πρώτη μέρα του φθινοπώρου. Αύριο ξεκινάει ένας νέος κύκλος στην ζωή μου. Με νέους στόχους και όνειρα. Με καινούργιους ανθρώπους που θα έρθουν στην ζωή μου, με ευχάριστες αλλαγές. Μπορεί τα φύλλα των δέντρων να κιτρινίζουν και να πέφτουν όμως στα μάτια μου είναι όλα ρόδινα. Η θερμoκρασία πέφτει, μαζεύονται σύννεφα. Έρχεται βροχούλα, θα πάρουμε μια ανάσα, θα χορέψουμε και μέσα στην βροχή και θα γίνουμε χάλια. Αλλά θα το ευχαριστηθούμε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου