Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Ενας παράδεισος 100 μέτρα μακριά απο την πόλη



Εχω βγει βόλτα με μια φίλη. Μόλις αποχωριστηκαμε και εγω συνέχισα την βόλτα μόνη, με έναν καφε στο χέρι. Αποφάσισα να συνεχίσω να περπατάω μεχρι να βρω ενα μέρος να χαλαρώσω. Παραλιακή. Το περήφανο ενετικό κάστρο στέκεται εκει, αγέρωχο στο πέρασμα των χρόνων. Σημερα ομως ο δρόμος για να συνεχίσεις ως τον φάρο, ειναι υπό κατασκευή. Ετσι αποφάσισα να πάω και να κάτσω εκει παρα δίπλα.


Αράζω πανω σε έναν βράχο. Βγάζω την ζακέτα μου, την κανω μαξιλάρι και ξαπλώνω. Σημερα ειναι η ιδανική μέρα για αυτο το σημείο. Δεν κυκλοφορεί αρκετός κοσμος και η θάλασσα ειναι πιο ήρεμη απο ποτε.

Κλείνω τα ματια μου, ακούω μονο την θάλασσα και που και που βήματα απο περαστικούς. Και κανα δυο λεξούλες λιγο πιο σπάνια. Μια απο αυτές ήταν: μαλάκα νομιζα πέθανε. Ναι εμένα εννοούσε. Ξεκαρδιζομαι απο τα γέλια, μόνη μου σαν την χαζή, παρολαυτα συνεχίζω να γελάω για ωρα.

Ο ήλιος χαϊδεύει το πρόσωπο μου. Αυτη την εποχή ειναι τρυφερός. Ειναι όσο ζεστός χρειάζεται και μαζι με την γλυκιά αύρα του αέρα, το άγγιγμα του ειναι μεταξένιο.

Ανοίγω τα ματια μου, κοιτάζω τα σύννεφα. Μα τι ωραια σύννεφα! Νιώθω οτι σε λιγο θα αγγίξουν την κοιλιά μου, θα πέσουν πανω μου σαν πάπλωμα και θα με γαργαλήσουν. Ο ουρανός γαλάζιος, ποσό ωραίο χρώμα!

Η θάλασσα δίπλα μου, μου ψιθυρίζει τραγούδια. Εχει δικούς της μοναδικούς στίχους και μουσικη που σε παει σε μέρη μαγικά. Αν την προσέξεις θα τους ακούσεις και εσυ. Κάπου λιγο πιο μεσα ξεπροβάλει ενα τοσο δω μικρός βράχος και εκει σκάνε κυματάκια -μπλουμ. Εκτος απο μουσικη, χορεύει κιολας!

Και η μυρωδιά της. Ω Θεέ μου. Αυτη η μυρωδιά την θάλασσας ειναι υπέροχη. Η αλμύρα της εχει μπει μεσα μου, την αισθάνομαι παντού.

Σηκώνομαι, κοιτάζω πίσω μου. Στα 100 μέτρα ειναι ο δρόμος της παραλιακής. Πολλα αυτοκίνητα, κολλημένα στην κίνηση. Τα βλεπω και νιώθω σαν ο κοσμος όλος να εχει μπει σε σιγαση και να ακούω οσα πραγματικα θελω. Θάλασσα και γλάρους, σε ενα υπέροχο ντουέτο. Βουβός κινηματογράφος με την μουσικη υπόκρουση την θαλασσας. Μαγικό.

Δεν θελω να φυγω. Θελω να ξαπλώσω ξανα και να μείνω μεχρι να πέσει ο ήλιος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου